1:a april mina vanner

Haha, assa jag borjade skriva ett aprilinlagg med varsta historian om vaskryckning och forlorat pass. Men jag fick sa himla ont i magen nar jag skrev sa jag kunde inte fullfolja det. Sa ni far helt enkelt sta utan ett aprilskamt. Jag tror att ni klarar er?

Annars kan jag beratta att planerna ar andrade (annu en gang) och imorgon eftermiddag aker vi tillbaka till Jáco eftersom det var en lite storre och "battre" stad. Har ar det jattefint men lite avsides och inte manga restauranger och shoppingmojligheter. Darfor kandes det bast att aka tillbaka. Dock aker jag och Natalie till San José pa fredag och hamta ut hennes nya pass men vi kommer hem igen samma dag. Men det gar sakert bra.

Soligt vader och tunna svettiga klader ar vad som fyller min dag! Sol och bad i mangder samt lite smatt med shopping nar solen inte star som allra hogst.

En annan rolig grej ar att varje skymning sa befolkas gatorna av svartrodgula krabbor som springer over for att komma till vattnet. Flera tusen blir sakert pakorda varje natt/kvall. Sa det ar squashade krabbor over hela vagarna. Jattemysigt.

En annan rolig grej ar att jag ar forkyld!

En annan rolig grej ar att vi ska shoppa lite till! Sa tack for mig.

Ps. ingen tackning i den delen av landet vi ar just nu om ni undrar varfor jag inte hort av mig per mobil.

Kram


Kommentarer

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0