The Girl Is Back In Town

Nu är jag hemma. Har fortfarande problem att återstalla skrivandet med åäö så ursäkta eventuella felskrivningar.

Jag ville egentligen inte hem. Skulle väldigt gärna stanna ett par veckor men det var ändå skönt att komma hem till min säng och ett eget rum. Det var hur skönt som helst att sova i natt. Jag sov cirka 16 h och jag är fortfarande trött. Haha.

Dagarna innan jag kom hit var jätteroliga. Vi gick ut på "Le Loft", det enda stället i Costa Rica där man faktiskt behöver visa leg. Haha. Men det var jättekul iaf, mycket folk och om ni tycker att det är varmt att dansa på de svenska klubbarna, think again. Jag svettades som en gris! Men som sagt, kul iaf. Gick och lade oss rätt sent men vaknade ändå klockan 8 nästa dag. Det är svårt att sova längre än detta då det blir skållhett och väldigt ljust.

Åt mina peanutbutter and jelly-mackor och spenderade dagen vid poolen och solen. Tog bussen till San José och hade lite problem men Continentals personal sa att om vi åker tillbaka till staden och checkar in via internet (Web Check-in) och kommer tillbaka så kan vi få gå in och vänta där inne så det gjorde vi. Dock var vi hungriga så vi åt även på McDonalds. Sedan när vi kom tillbaka så visade det sig att all personal på Continental hade gått hem förutom en receptionist som sa att vi inte kunde lämna väskorna där. Så allt var förgäves, hehe. Men vi slog oss ned på fyra stolar och satte upp vår lilla camping på golvet med hjälp av våra gigantväskor, Issas poncho, sidensovsäckar och sjalar (eller vad man nu kallar dem). Jag hade även min lilla fiskehatt att ha för ansiktet så att man slipper ljuset. Och trots detta fick man höra ännu ett "Hola Guapas", då brast asgarvet ut.

Fortsättning följer för jag måste gå och duscha nu. Detta på grund av att jag sov till klockan 14.00. Jet lag people.

Kommentarer
Postat av: angelica

jag kanske har sympati-jetlag då, för jag sov 14 timmar! vaknade 13 och trodde att klockan på mobilen gick fel :P

2009-04-08 @ 15:24:13
Postat av: lotta

haha, vad bra, då är jag inte ensam ;) i och för sig så är vi annars fyra men aja.

2009-04-08 @ 15:57:06

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0