Dagen innan avfärd (fast egentligen den aktuella dagen)

Packningen äntligen klar, handbagaget klart, allt klart. Ingenting glömt hoppas man även. Så nu ska jag alltså upp om fyra timmar så det blir inte precis en god natts sömn men aja, men man får vara glad för det man får.

Ingen resfeber ännu faktiskt. Jag fick ett litet maghopp som pågick en stund när vi var i Sköndal men den gick över sen. Men imorgon drar jag iaf... och ett tillägg i planen är att plocka upp Alina kl 6.10 också eftersom det blev lite strul med allt nu på kvällen så det slutate med att hon inte sov över hos mig. Men det är lugnt. Allt blir bra ändå. Förutom min jäkla mobil men det är sånt man får ta. Laddare och hörlurar till den är iaf med.

Vädret i San José ska vara regnigt imorgon men det är bara en trevlig omväxling i vardagen. Jag tror nog att vi kommer att få lite sol senare så jag är inte bekymrad. Dessutom så ska vi åka till Cahuita efter detta och där är det troligtvis lite flashigare väder.

Tack för mig och jag ska tänka på er här hemma! Hoppas ni överlever utan mig och min spridande glädje, hehe.

Kram kram hälsar jag och mina nya skor:


Kommentarer
Postat av: angelica

jag har också nya skor :D snygga by the way! sitter här och kan inte sova och tänker på att du säkert går upp om nån timme (klockan är nu 03.42). om jag va du skulle jag nog vara skitnervös, elelr det vet jag iofs inte. jag blev aldrig nervös när vi åkte till NZ. haha, jaja. oddsen är att du ändå inte kommer se det här förrän om antingen ett par veckor eller när du kommit hem. men då får du iaf lite angelica-babbel à la lotta, haha. see ya later alligator, in 7 weeks little geeks (geeks=du OCH Alina, bara så inga missförstånd uppstår om pluralet ;))

2009-02-28 @ 03:44:56
Postat av: Lisa-Marie

Hej min älskade lillasyster!

Nu sitter du på planet och jäser antar jag :) Vi är jättetrötta och är hemma och vilar! Jag hoppas att det blir hur suveränt som helst i CR och ta hem några sköldpaddor till oss!



Gumman! Ha det super min lilla älskling!



Pussar och kramar, Storesyrran! (Oliver hälsar också.. min man du vet hehe :)

2009-02-28 @ 16:52:13
URL: http://www.mimitos.se
Postat av: lotta

hehe angelica, jag kande typ ingenting och jag kanner typ fortfarande ingenting aven fast jag nu ar har. :> och jag forstar ditt babbel, jag ar lika babblig ibland jag med.



ja jag jaste sa in i helvete, hela kroppen var typ dubbelt sa stor som nar jag lyfte (kandes det som)



kramar till er alla/bada eller whatever, hehe.

2009-03-01 @ 16:14:48

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0