Första inlägget

Jag har då inte åkt iväg ännu men tiden går väldigt snabbt så snart drar jag. Idag är det endast tre veckor, 21 dagar, 504 timmar kvar tills jag sitter förväntansfullt på flygplanet mot New York där jag ska mellanlanda!

Jag längtar så! Nu när både Julia&Niklas samt Pappa&Lise har haft sitt lilla roliga så är det min tur.

Beställt inför Costa Rica:
- Impregnerat myggnät till sängen
- Sidensovsäck
- Vakuumpåsar till packningen

Att köpa:
- Allroundskor
- Minneskort till kameran
osv osv.

Mycket inledande saker som måste göras. På måndag ska jag vaccinera mig och få recept på saker, hoppas jag. Lite sent ute, jag vet. Men det har varit lite stressigt med allt så jag får skylla på det. Nu börjar det iaf närma sig.

Jag hör av mig om fler inledande detaljer inför resan!

Kommentarer

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0