Back and forth

Nu ar vi har i Heredia och har traffat Claudio den gamle raven. Efter en lang taxitfard med inkompetent chauffor som korde som en crazy ass something. Har betalat och allt ar gutt. Ska sova i ett hus bredvid med okand manniska. Haha det dar skrev jag bara for att oroa er men nej sa farligt ar det inte.

Imorgon kl 6.00 gar bussen fran Carribean Bus Station i San Jose. Sa alltsa har vi akt fram och tillbaka ett antal ganger mellan Heredia och San Jose. Den gar iaf till Sixaola och darifran ska vi ta en taxi till Gandoca. Fick precis reda pa att man typ inte far ta bilder (och speciellt inte pa skoldisarna), detta pga att de har infort regler da folk fotade och salde vidare for stora summor utan att betala till de som ager allt, eller vad man nu sager.

In kom nyss aven en tysk nisse (som har en flickvan som ar i Au Pair i Taby i Stockholm, Mickan, halsa henne, hehe) som ska aka bussen med oss imorgon.


Nu ska jag aterga till det sociala livet, tack for mig! KRAMAR

Mamma, jag overlever.

Kommentarer
Postat av: Mami

Jag vet att du gör det, men man kan väll få vara lite orolig. Jag litar på att ni tar hand om varandra. Njut av ledigheten och ha det så kul, många fina minnen. Saknar dig/ kramar

2009-03-02 @ 06:40:00
Postat av: angelica

synd att man inte får ta bilder :/ men ni får väl ta desto fler när ni e på semester ;P

2009-03-02 @ 20:29:06
Postat av: Anonym

men asså, jag kommenterade ju nyss och nu kan jag inte se det. men det kanske du kan... skrev iaf att det va synd att ni inte får ta bilder men ni får ta desto fler bider på semestern sen ;P hur blir det nu? ska ni vara i Gandoca hela tiden eller bara fram till 8:E mars eller vad det var?

hälsa allesammen

2009-03-02 @ 20:37:51
Postat av: Thomas o Lise

Vadå inga bilder??

Du får väl smuggla med din kamera när ingen ser!!!

Hoppas du har det bra och hur är vädret??

Här kommer våren, c:a 25 grader!!!!!!!



Kram Pappa

2009-03-04 @ 17:32:47
Postat av: lotta

det spelar ingen roll for mig att jag inte far ta bilder eftersom jag glomt javla skit kameraladdaren hemma...





jag har natt botten.

nej da alllt ar bra anda men det kanns lite surt

2009-03-14 @ 17:38:25

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0