Off to see the future!

Yes, nu ar praktiken klar! Sista limpieza a la playa var idag kl 8.30 (strandstadning) och det var ganska mycket att gora men det gick bra. Och jag ar lite besviken over att jag aldrig fick se en skoldis lagga agg men vad ska man gora. Alina (som brukar vara med pa mina patruller) fick se sin agglaggning i torsdags bara for att hon valde att ga aven fast vi var lediga men jag kande att jag behovde min vila. Silly silly me. Men som sagt. Inget att gora at det. Om jag inte gar ikvall? Hmm. Vi far se. Dock har jag ju iaf sett uppspolade agg pa stranden, hehe. Men det ar inte samma sak. Jaja, vidare med livet.

Imorgon gar bussen kl 7.30 fran Cahuita vilket typ innebar att vi maste upp kl 5. Riktigt nice. Eller inte. Men det ar faktiskt lattare att ga upp den tiden har an i Sverige eftersom man typ foljer ljuset har. Vi gar och lagger oss 18.30 (cirka) pa natterna, eftersom vi ska patrullera men det brukar inte vara nagra problem att somna och sedan gar vi upp kl 7.00.

Da gar bussen till San Josè sa dar kommer jag vara imorrn. Bara sa ni vet. Och sedan forhoppningsvis La Fortuna om vi hinner.

Annars da. Jag mar bra. Ankeln ar tjock. 2 veckor kvar av ren njutning. Bilder behover jag inte heller oroa mig for eftersom de tre tar foton som galningar. Igar var vi pa ett Sloth Rescue Center och jag lovar att det blev sammanlagt ca 300 bilder pa sengangare fran de tre. Hehe. Men det ar bara kul. Sengangarna var for ovrigt jattesota! Man ville ta med en hem. Sa himla gulliga.

Nu sitter vi pa ett litet internetcafé i Cahuita och vantar pa vara klader som vi har lamnat in for tvatt. Vi fyllde nog enkelt fyra maskiner och det blir cirka 5 dollar var. Helt ok. Och snart ska vi aven ga och kaka glass. Ska bli valdigt gott.

Igar hade vi Beach Olympics istallet for strandstadning och det var jattekul! Alina var lite dalig pa skottkarran men vi var inte samre en Jairo och Issa som halkade efter. Issa sparkade pa Jairo sa att hon fick ont i tan. Inte sa relevant men det var kul (Stav och Natalie kom sist, mohahah). Sedan lekte vi skoldpaddor och badade. Jag och Natalie var lite fega for vagorna men sa kan det vara ibland. Jag och vagor ar helt enkelt inte kompatibla. Jag far lite panik nar de ar cirka 3 m hoga och precis slar over en.

Nu tror jag att det ar dags att runda av sa att jag inte blir langrandig (lite sent men anda). Jag hor av mig sa ni far hora om fler aventyr. Vem vet? Nasta gang jag skriver sa kanske jag har sett vulkanutbrott, akt Canopy tour bland traden, sett flera meter langa krokodiler och stora valar! Detta om allt gar enligt planerna. Hehe.

Massor av kramar till folket dar hemma!
Grattis till Josefine som fyller hela 18 ar imorgon! CELEBRATE GOOD TIMES, COME ON!

See you later alligator, after while crocodile!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Akta dig för krokodiler dom är farliga, om dom blir närgångna slå dem i huvet meed en påk.

Ha det så kul gumman, gör inget som inte din mamma skulle göra...kram

2009-03-21 @ 22:42:45
Postat av: Niklas & Julia

precis hemkomna från silja line kryssning för att fira Josefine, har haft jättekul!! JAG HAR FOTATS MED ERIK!!! :) Avunsjuk? jag vet.... :P Det är Julia som skriver det kanske du förstod.



Niklas blev fotad tillsammans med katrin sytomierska (eller vad hon heter). hahaha!





Det låter som om du har det jättebra! Fortsätt med de!



tar bara de andra 3 kort? Inte du? Det kan jag inte tro på...



kram på dig!

2009-03-22 @ 20:34:43
URL: http://bozzman.blogg.se/
Postat av: lotta

mamma: haha ja, jag ska inte ga for nara. annars har jag tre andra brydar som slanger sig pa eller slanger kokosnotter pa dem! jag ska ta det lugnt



nillpill och julie: coolt! jag hade velat hanga med. jag tror att det var bra att det var du och inte jag som blev fotad med erik eftersom jag inte skulle uppskattat det lika mycket som du ;)



grattis till niklas.. haha



det ar sant. ibland tar jag lite bilder och videor med mobilen men det ar inte samma sak :/ men jag lever livet anda!

2009-03-23 @ 17:48:47
Postat av: Fine

tack ^^

2009-04-10 @ 15:22:12
Postat av: lotta

haha seg..

2009-04-10 @ 22:15:43

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0