Solo bueno

Har mar vi alla bra! Idag har jag akt Canopy tour och det var fan det basta jag nagonsin gjort! Helt otroligt roligt, vackert och spannande. Vi akte mellan olika trad hangandes i linor, den langsta linan var 1 km lang men da akte vi tva och tva for att fa battre fart. Da var vi 120 meter upp i luften. Sa himla haftigt. Jatteharligt. Dock satt selarna pa lite obekvama stallen och jag kan meddela att sannolikheten for sterilitet for mig snabbt gick uppat. Haha. Men det var askul iaf. Mitt i allt sa fick vi aven svinga i en tarzanlian och det var skitkul! Det finns bilder och videor pa allt sa ni far se nar jag kommer hem. Efter detta gick vi pa "hanging bridges" genom molnregnskogen och det var ocksa fint, vi satte oss ned pa en kant och at lunch och njot av livet. Hehe.

Imorgon ska vi aka till Rio Tarcoles och aka bat pa floden. Dar ska vi fa se 6-meterskrokodiler som de matar. Jag tycker egentligen inte riktigt om att de matar dem men aja. Vi far ju se dem iaf. Det ska iaf bli jattekul, ascoolt! Efter detta sa stannar vi en natt i Manuel Antonio dar det enligt rykten finns billiga klanningar, shopping shopping! Och efter detta sa spenderar vi dagen pa buss ned till Drake Bay dar vi ska stanna cirka 1 vecka. Ska bli jatteskont, valsafari, ruiner, snorkling och party party. Hehe. (Och forhoppningsvis en liten branna som bevisar att jag faktiskt varit borta i 5,5 vecka for jag ar typ fortfarande lika blek som nar jag drog, det finns inte sa mycket tid for "sunbathing" har, vi har annat att gora ;)

Gracias por su visita, eller nat :) Massor av kramar!

Kommentarer
Postat av: Karin

vad roligt, lotta!!

2009-03-26 @ 16:45:44
Postat av: Niklas & Julia

vi är trötta, vi orkar inte skriva. Förutom att det låter kul!

2009-03-26 @ 18:23:09
URL: http://bozzman.blogg.se/
Postat av: mami

Verkar var jättekul, men jag är glad att det inte är jag som hänger uppe i trädkronorna...jag hade säkert svimmat av svindel o inte sett nåt. Akta dig för krokodilerna, ha det så kul med shoppingen, förresten så har du fått din deklaration spännande? många kramar

2009-03-27 @ 10:18:43

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0