Baladali dila, baladala dali, shalalalala.

Aah, jag har inte inspiration for ett blogginlagg idag. Men lite kan jag iaf skriva. Idag har Daniel ensam akt Kuranda Scenic Railway upp till regnskogen och lite roligheter. Vi andra stannade hemma och tvattade. Eller ah, jag assisterade med ilaggandet av kladerna i tvattmaskinen. Resten visste jag inte riktigt hur jag skulle gora med. Fast jag handtvattade nagra klader faktiskt. Grymt. Nu hanger mina jeansshorts i flakten i taket och snurrar sa att de blir torra snabbt. Hehe. Efter detta gick vi till shopping mall, wiie! Lika mycket for shoppingen som for air con som de ha i hela centret. Skont. Blev ett antal souvenirer vilka jag ar mycket stolt over.

Imorgon flyger vi till Darwin harifran. Ska bli kul att se en ny stad. Aven fast jag har gillat att skita i var jag lagger saker ett tag nu. Rummet ser ut som ett bombnedslag i mitt horn. Hehe. Gillar egentligen inte att leva i en vaska men a man's gotta do what a man's gotta do.  Ska ocksa bli kul att se Kakadu National Park.

Nu tappade jag helt traden. Ar lite sleepy sleepy efter att ha traskat runt i flera timmar.

Men ni kan fa nagra bilder iaf.

finfint

var bat nar vi akte pa revturen

muppisar

snygga stinger suits

fissisar

fint

vill i igen hehe

sahar ser man ut efter en dags snorkling...

maste ga, kramkram!

Kommentarer
Postat av: Alina

Åh vad underbart ni verkar ha det och jag önskar inte alls att jag var där nere med er just nu..! Till ringade själv hela gårdagen med att packa ner livet i en resväska och nu ska jag precis borda (?) flyget ner till Milano (säkert skitkallt och grått och slask där ;))

2010-02-08 @ 14:32:57
URL: http://lifebyalina.blogg.se/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0