Cairns, snart Darwin

Jag forsokte ladda upp bilder pa facebook men tydligen sa ar mappen for stor (eller datorn for dalig) for allt bara hakar sig sa vi ska se om vi kan fa upp nagra bilder har.

Hur som helst sa ar boendet bokat i Darwin nu (22 dollar om dagen!) och vi flyger dit pa tisdag typ kl 11-12 pa dagen. Just nu ar Mickan pa White Water Rafting-tur ensam och vi andra sitter och hanger har. Igar kvall blixtrade det och askade men idag har det varit ganska ok vader. Pa morgonen stralande sol sa vi stekte lite men man kunde ligga i max 5 min sen behovde man slanga sig i poolen. Det ar sakert typ 40 grader i skuggan har nu. Inte riktigt den bekvamaste varmen jag har varit med om. Och hur fuktigt som helst. Langtar lite till Sydney dar det "bara" ar 30 grader i skuggan. Hehe. Imorgon ar det dags for var andra revtur och denna gang med en battre bat och finare rev (forhoppningsvis). Langtar faktiskt. Angelica ska scuba dive dar men vi andra snorklar bara. Mickan kanske inte ska hanga med for hon blir sjosjuk och forra resan lag hon pa golvet i baten hela turen forutom nar vi stannade och snorklade da hon hasade sig ned i vattnet men hon blev illamaende av vagorna. Stackars pluppie. Hon hade glomt tabletter. Men vi far se hur det blir.









Efter fallskarmshoppet









Hej da, maste ga! kram kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag fattade inte vad Mickan var på? kollade på vitt vatten eller? :P Varför hängde inte ni med?



roligt och se filmer sen... har ni film på bungyjumpen också?



Niklas jobbar idag, jag ska spela match snart... På måndag ska vi försöka få hit Rosie på klippning :) Och maggan ville komma och kolla på hennes nya boende!! :):)



Nu:FRUKOST!!



Ha de fortsatt bra!!



Det är roligt med bilder!!

2010-02-06 @ 10:02:14
Postat av: karin

woho bilder :D härligt, låter spännande :)

2010-02-07 @ 19:56:37
Postat av: lotta

assa bat i flod, vette fan vad det heter pa svenska. for att det kostade typ 1400 kr och jag hade redan hoppat fallskarm for 2000 och bungy for 800 kr sa jag kande for att dra ned pa kostnaderna lite :P



film finns! jag hoppar snyggt :)

2010-02-08 @ 08:27:14

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0