In Sydney, again...

Inatt sov vi pa inte ett sa mysigt hostel i Sydney men inatt sa ska vi sova vid Bondi Beach och ha det superskont! Pa lordag sa ar det marknad i bade Paddington och i Glebe. Langtar langtar! Jag hoppas ocksa att affaren i Bondi som hade alla klanningar for 10 dollar fortfarande har det. Hehe. For nu behover jag ju inte tanka pa att de ska ta plats i vaskan, muha.

Och jag har aven kommit pa att jag ju ska ta ut de stora plaggen och ha pa mig dem nar vi mellanlandar i Kina for att det ar sa kallt dar. Sa det innebar att jag har annu mer plats i vaskan. Vagde min vaska nu senast nar vi flog och da vagde den 15.3 kg och min lilla vaska vagde 3 kg. Sa det ar ju inte sa massivt. Dock har jag val gatt upp sammanlagt 5.8 kg eller nat sant dar. Men det ar sant man far ta. Maxvikt ar 20 kg for den stora och 5 for den lilla. (Det later som att jag borjar sjunga pa laten "10 for de stora och 5 for de sma, hoppa pa, hoppa pa, for nu ska karusellen ga").

Nu ar snart gratis internet slut sa jag ska nog dra till med en sista fras som fastnar i folks huvuden sa att ni kommer ihag mig.

Bonor pa burk.

Glom inte, 16.35 pa Arlanda den 25:e! Troligen terminal 5, hehe. See ya mina sma sotnosar!

Kommentarer

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0