Waiting...

Sitter pa skydive-kontoret och vantar pa att fa aka till planet som ska ta oss upp i luften. Gillar inte vantetid, det far mig att tanka pa vad som komma skall. Haha. Hur som helst. Bungy Jump var skitroligt, rekommenderas till ALLA. Spelar ingen roll om du ar hojdradd (vilket jag ar, lite grann). Man mar skit precis innan man hoppar men nar man val hoppar, fy tusan vad kul det var! Ni forstar inte, jag tyckte knappt att det var laskigt. Det var bara kul. Fast jag skriker pa filmen anda. Men det ar bara underhallning. Haha.

I luften ska vi free-fall i 60 sek. 60 sek!!! Det ar en minut. Tank er fritt fall i en minut. Jag vill inte tanka fritt fall i en minut. Jag forsoker fokusera pa att det ska bli fin utsikt och nar man val har fallt upp fallskarmen. Haha. Jaja, kul ska det bli. Som satan. Och film ska jag kopa. Den kommer inte att bli vacker. Men man maste ju ha en!

Nu signar jag off har borta. Ska joina Angelica i soffan.

Uppdateringar kommer senare. Kram till alla!

Kommentarer
Postat av: karin

shit!!!!!!!!!!!!!!!!!! skulle aldrig våga, fyfan vad coolt. :)

2010-02-04 @ 10:16:09
Postat av: Niklas

Grattis till att ha gjort de coola grejerna.. julia hade inte vågat göra de :)

2010-02-04 @ 10:57:04

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0