Grattis Farmor!

Idag fyller min farmis 75 ar! Tror jag, 75 ar det va? Hur som helst, GRATTIS!

Nu ar vi i Port Macquarie. Soligt, extremt varmt. Dagens tragedi: Angelica glomde sin tjocktroja pa bussen. Stackars liten, det var spangatrojan...

Annars bor vi pa Sundowner Breakwall Tourist Park (det finns hemsida) och vi bor i ett ejluftkonditionerat 4-baddsrum. Men det ar mysigt och bredvid stranden och staden.

Middag idag igen: Big Mac meal, medium size m. coke zero. Yumyum.

Imorgon ska vi visitera ett Koala Hospital (som jag namnde i foregande inlagg).

Det blir tyvarr inga bilder idag da jag inte har minneskortslasaren med mig eller tid att lagga upp pa bilder. Men det kommer senare, jag lovar!



Smell ya later!


Kommentarer
Postat av: Niklas

förutom armband vill jag oxå ha en big mac. den får nog plats i din back pack. tack!"

2010-01-16 @ 16:56:48

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0