Hej alla vanner!

Hej hej allihopa. Dagen i Sydney borjade med att jag hamnade i tullen och de oppnade min vaska for allman beskadning (sa dar som de gor pa tv, hehe) men dar var inget intressant. Och mamma, nar jag skriver att sms att 'nu har jag anlant och ska precis genom tullen', kan du da vara sa snall att inte ringa direkt efter eftersom jag da gar igenom tullen och dar far man inte prata i telefon och alla kollade pa mig for att det ringde. Du far garna ringa igen nu men det kostar 10 kr/min for mig bara sa du vet. Men du ar gullig mamilutti.

Det var meningen att jag skulle skriva igar nar vi anlande till Sydney men vi alla dackade runt 3 efter att ha sett Sydney Opera House och Harbour Bridge. Da sov vi till ca 6 idag. Alltsa ca 14-15 timmar. Fast vi gick upp lite emellanat. Idag ska vi bege oss till Bondi Beach och se lite livraddare som vi sag pa tv harom dagen. Eller hur mami? Hehe. Har inte sa mycket tid kvar nu (im dying) hehe, nej da men vi ska keka lite frukost (chocopops eller vad det nu heter) med mjolk. Vi har det jattebra aven fast hettan ar lite ovan. (JATTEvarmt)

Jag ska skriva snart igen nar vi far tid. Ha det bra mina galningar. Massor av kramar!

/The Lotta

Kommentarer

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0