In Byron

Vi sitter har pa internetcafeet pa Nomads Byron Bay (ett backpackerstalle dar vi bor). Vi bor i ett 8-baddsrum och det har nyss flyttat in en svensk kille i rummet. Flashigt va? Idag var vi och badade pa stranden. Superharligt 23-gradigt vatten och jatteroliga vagor att leka i. Jag ska inte ljuga, jag far lite panik i vagorna ibland men det ar jattekul anda. I morse bokade vi aven boende till Surfers Paradise dit nasta buss ska ta oss till. Det ar ingen lang tur mellan Surfers och Byron, bara cirka en timme. Men dar ska vi iaf stanna i tre dagar. Tydligen sa ar det valdigt turistigt och ar motsatsen till Byron. Har ar det lite 'hippiekansla' going on och alla byggnader ar laga och det ar bara lite relaxad stil om ni forstar. I Surfers sa finns det skyskrapor och det ar dyrt att bo och leva tydligen. Men det ar dar Sea World ligger sa det ar bara att kora pa! Kul ska det bli. Dock var vi for sent ute att fixa boenden till imorgon den 19e i Surfers sa alla backpackerstallen var typ uppbokade igen. Men vi hittade en ratt sa ok billig lagenhet som vi ska bo i under en natt (myspys!) och sen pa Islanders Backpackers de andra tva natterna. Bada valdigt centrala och bra. Enligt vad vi har last och hort.

Nu ska vi val leka lite i mataffaren har bredvid. Ha det gott dar hemma!

Ps. Nu har aven jag laddat upp bilder pa facebook, det ar lattare att fa upp fler dar. Ni aldre som inte hanger standigt pa facebook kan fraga de yngre om de kan visa. Hehe..

Kommentarer
Postat av: niklas o julia

Vi gör, måndag, här i sverige ingenting för tillfället. vi kollar på idrottsgalan och havlkollar på DIF-Linköping. Heja DIF!! Julia ska plugga snart och jag ska spela NHL2010 på ps3. Skaffa en bodyboard och surfa lugnt, hälsa alla. PS. Jag (Niklas) vill ha colaburken med surfar'n på! kramkram

2010-01-18 @ 20:39:21

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0