Mickan turns 20

Jag vill bara papeka era ej sa aktiva kommenteringar. Jag vill inte tvinga till kommentarer men det vore roligt att hora om hur ni har det ocksa for jag blir lika besviken nar det inte finns nagra kommentarer varje gang. Jag vill sjalvklart hora om hur det gar i era liv ocksa tack! Battra er for tusan!

Hur som helst sa fyller Mickan 20 ar idag sa det ska firas! Vi har satt upp ballonger pa verandan utanfor vart boende och en banderoll. Vi har aven kopt party poppers och lite andra saker. De andra manniskorna som vi har traffat ska ocksa vara med och fira sa det ska bli lite mysigt.

Vi firade dock lite igar kvall ocksa och sjong for Mickan pa svenska pa klubben vi var pa igar. Hehe.

Idag ar det faktiskt lite mulet men det ar skont for att jag ar superbrand pa magen, laren och armarna. Forstod inte hur det gick till for jag har varit supernoga med att smorja in mig. Aja, lite skit far man val ta. Vi har iaf fixat boende i Byron Bay for den 17:e och 18:e. Vi vet inte om vi ska stanna langre an sa dar men det funkar for tillfallet iaf. Lite dyrt bara. Vi har en boendebudget pa ca 250 kr per dag och det har boendet gick pa 276 kr. Till skillnad fran dar vi bor nu dar det kostar 170 kr per natt. Lite surt. Men aja. Vi klarar oss nog.

Just det! Vi hade kopt makaroner och kokat med nagon tomatsas till middag men det blev jattemycket over sa vi stallde in det i kylen (med las pa, alltsa kylen). Dagen efter nar vi skulle ata det till lunch ocksa sa var vara boxar och all mat borta. Man kan ju undra vem som stjal makaroner i tomatsas men tydligen tycker vissa att det ar jattegott. Sa vi kopte nya boxar pa en typ slags OB (okej, det dar ska vara O som i Ohman och inte O som i Oskar, forstar ni, overskottsbolaget?). Aja, ingen viktig poang i historien.

Langtar jattemycket till Sea World, det ska bli jattekul! Men nu ska jag val borja dra mig tillbaka. De andra badar i poolen. Eller Daniel gor nagot annat nere i rummet men jag ska joina honom, hehe. Tiden ar snart ute for mig (alltsa internet).

Ha det bra i Schweden, glom inte att kommentera sa att jag vet att ni lever!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis Mikaela!!!!!! saknar dig , nu får jag ju i ngen tårta!!! hahaha.

2010-01-16 @ 11:30:17
Postat av: Julia





GRATTIS MICKAN!!



Igår var Niklas ute med jobbet, jag var ute med tjejer. Men mötte senare upp Niklas, så idag är vi SLITNA!! Vi har varit på niklas butik och handlat med Rosie, Johan och Sussie nyss. Mest för att få skjuts dit för att hämta bilen som stod kvar över natten. Haha. Men men, de var kul. Ica-kortet firar 20 år så de fanns kladdkaka, mums.



I Torsdags bodde Ebon och Birger på hotell Angleis på stureplan. Vi lämnade in blommor där, med ett kort som vi skrev vem de var ifrån. Vi skrev ditt och Daniels namn också, bara så ni vet!! :)



Nu ska jag ta mig upp ur soffan och ostbågsskålen och ta mig till Sköndal och spela handbollsmatch, tungt!!!



Bränn lite från mig me ;)



SEA WORLD är grymt. Undra om de är samma späckhuggarshow som i USA? Ni får berätta. :) "SHAMU; SHAMU,SHAMU" fick man sjunga där...



Ha de bra, hälsa alla!! KRAM!

2010-01-16 @ 16:26:30
Postat av: Anonym

Hälsa congrats ladi, från mig!( och kanske julia.) Idag skulle jag inte säga att jag lever men något sånär. Gör inte för avancerad mat bara då lottas kunskaper är begränsade, ni ligger redan på gränsen... samma med pengarna, spendera inte så mycket nu, tänk på att ni gör faktiskt av med 26 kr för mycket per dag iom rummet!"!!!!!!! ta det jävligt lugnt nu, håll i pengarna :):)

2010-01-16 @ 17:11:12
Postat av: Anonym

btw, logiken går inte ihop. minus 80 kronor vissa dagar och sen gnäll över 26 plus? håll hårt i pengarna som sagt :P

2010-01-16 @ 23:46:24
Postat av: Lisa-Marie

Hejsan Lillesyrran!



Härligt att läsa att allt är bra! :) Gratta Mickan från mig! Hoppas du tar en massa bilder som vi får se senare! :)



Saknar dig redan!

Många kramar från Storesyrran och grabbarna grus här hemma.. (katterna hälsar nog också)

2010-01-17 @ 14:02:18
URL: http://www.mimitos.se
Postat av: mami

Grattis Mickan på den stora dagen, vi var som sagt i Niklas butik igår. Ica firade 20 år med icakort, vi handlade och Julia tuggade på det mesta,Niklas vandrade runt med solglasögon och såg väldigt sliten ut. Idag har det inte varit så kallt men väldigt blåsigt och kyligt när gick vid vallentunasjön. ha det så skönt släng en tanke till oss som jobbar imorgon,,,karmar mamma

2010-01-17 @ 18:56:36
Postat av: Alina

jag har i princip gjort slut med internet (tillfälligt I guess) för ett förhållande med massor av tjocka böcker (hallå, äntligen hinner och vill jag läsa!). så, ingen större kommentarsaktivitet eller annan aktivitet här över huvud taget.



men jaja. nu skriver jag ju redan så. ida hade 20-årsfest igår. träffade på ellan, matilda, jessica och natalie (som varken jag eller saga ju träffat sen studenten). och saga då såklart. hon är svarthårig nu, vet ni va? :o (skitfint). de andra var iaf rätt fulla redan när de kom (x antal liter vin i sig), och natalie berättade "glatt" att hon blivit rånad härom dagen. igen. (hahahahahahahahaha! sorry, men shit. IGEN) nya mobilen (igen) denna gång.



jag har en option för ett jobb i guadeloupe (stavning?) (karibien. ni kanske vet det, men jag vettefan hur känd den där ön [?] är) i veckan. håll tummarna så att jag också får lite sol (och jobb och pengar och bilder och kontakter)! ;D väntar fortfarande på svar från alla agenturer om jag ska gå visningarna överallt i världen eller inte (allt börjar visst i början av feb). har tränat typ 1 h varje dag denna vecka, kan ju säga att jag dör lite av all enorm träningsvärk överallt!



det var väl allt för nu.

ha det fortsatt underbart och hälsa nästa känguru från mig, ok?! :)

saknar er! xxx

2010-01-17 @ 21:21:37
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: lotta

mickan halsar tillbaka till. kul att hora hur det gar for alla! Vi har det super. ar i Byron bay nu, inlagg kommer senare.. see ya!

2010-01-18 @ 02:02:23

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0