Port Macquarie still

Fortfarande har. Det var meningen att vi skulle ta en buss idag som gar klocken 14.20 men vi avbokade den da det inte fanns nagra boenden kvar i Byron Bay nagonstans enligt internet. Eller jo, for typ 2000 kr per person men det ar vi inte riktigt villiga att betala. Hehe.

Sa nu ska vi sova har i Port Macquarie i tva natter till pa samma stalle.

Vi ska bara ta det lugnt och sola de har dagarna. Dessutom har Mickan hittat nagra manniskor bredvid oss som vi antagligen kommer att umgas med lite grann. Vadret ar finfint! Varmen ar stekhet och nu ska vi snart till stranden. Vi ses och hors mina manniskor!

Ps. Far min, nu har jag kopt telefonkort men jag tror inte att du kan ringa till det men jag ska ringa till dig iaf snarast mojligast. Sa ha din telefon framme. Hehe.

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: niklas o Julia

Tycker du borde ringa oss också. idag lördag. är jag bakis från igår då jag röjde stan till kl 4. men uppp var jag tvungen att gå för mamma var tvungen att skjutsa mig till jobbet där jag hade min bil. nu börjar de töa lite också =) HEJ DÅ SNÖN!!! kom värmen kom

2010-01-16 @ 17:00:27

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0