Aloha peeps

Sitter nu på flygplatsen och surfar free wifi. Karins bagage vägde 25 kg. Gränsen var 20 kg på den här flighten. Jag hade 19,1 och Alicia hade 19. Så vi fick flytta om till handbagaget pga Karins övervikt. Haha. Men grejen är att då lämnade jag typ dator, hårddisk, alla julklappar och diverse kvar i lägenheten för att vi ska tillbaka och sova på soffan där den första natten tillbaka i Sydney. Vi landar 22.20 så det kändes ovärt med en hotellnatt. Vi har dock bokat den andra och sista natten på hotell som ligger på sidan i samma byggnad som vår lägenhet. Asbra ju! Det blev 350kr per pers så det var lugnt. Skönt att ha ett rum för oss själva då och bara lugn och ro packa. Typ.

Har planerat en beach-BBQ när vi kommer tillbaka (i våra huvuden iaf). Får se om det blir av. Men vi måste gå och säga hej då till Top Juice-människorna och säga hej då till lite annat folk. Jag kan inte fatta att om en vecka idag så ska vi åka hem.

Men nog om det. Nu ska vi njuta av de här sista veckan. Nu ska vi bli bruna i Surfers Paradise och leva loppan. Inte mycket shopping dock. Det klarar nog inte min väska av. Men jag tror att det löser sig. Jobbiga är att vi inte har nån våg så vi kan inte dubbelkolla vikten innan vi drar. Karin ska få snåla på Alicias bagage. Karin hade ju övervikt redan när vi åkte hit i september stackarn. Men som sagt, slänga massor ska vi göra.

Lite om senaste dagarna eftersom jag har varit dålig att uppdatera.

Ute - har blivit mycket av det men kul!

Pancakes on the rocks - chokladpannkakor med chokladglass och chokladsås. Asmäktigt men gott.

Jobbmiddag (gratisevent) - trodde vi iaf men det var gratis alkohol och små snacks. Åkte upp i Sydney tower som är högre än Eiffeltornet och jag hade ont i benen (mes).

Sydney aquarium - fick gratisbiljetter på eventet.

Mys - ordet säger allt.

Nu kommer vårt flyg snart. Vi har med oss vår wifi så kommer nog uppdatera sen också. Men önska mig lycka till för nu signar jag ut!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Det betyder att det typ bara är en vecka kvar till jul :O inte roligt. Mys gillar vi ;D kraam

2011-12-14 @ 06:08:33
URL: http://slickakatten.blogg.se/
Postat av: mami

Igår hade Lisa, Lily och jag Luciamys det var jättemysigt. Bakade lussebullar och andra gosaker... Var rädda om varandra nu när ni ska iväg och se upp för hajar,,många kramar

2011-12-14 @ 09:03:27
Postat av: Birgitta

Hej Lotta! Ha det nu så underbart den sista veckan. Här i Bollnäs har vi SNÖ!!!! Kram!!

2011-12-14 @ 11:27:40
Postat av: Lotta

Daniel- vadå inte roligt?? Haha är du inte klar med julklapparna eller? ;)



Mamma- mysigt med bak!! Och ja jag ska se upp för hajarna..:)



Birgitta - åh snö! Längtar lite faktiskt till snön. Inte för att stockholm kanske har det men ändå. Men sol är helt ok det också..:)

2011-12-14 @ 23:28:02
Postat av: Josefine

Stockholm har ingen snö alls! Vart ska ni åka?? Jag kollar och kollar men har visst missat vart ni ska åka!

2011-12-14 @ 23:47:04

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0