Blir alldeles...

...varm i kroppen. Hussein (rödhårig sonen till våran boss) sa att de hade pratat om mig på senaste stormötet med alla bossarna och managers. Jag skrattade och undra om det var mitt hår se hade pratat om (för det var samtalsämnet innan). Han sa att nej Abin och Joe (som är bossarna i David Jones var jättenöjda med mig och ville att jag skulle jobba där. Och han sa att alla hade pratat om hur bra customer service jag hade.

Jag blev så glad så jag bara gick och log. Det roliga var att jag var arg när han stoppade mig och började prata. För att tjejen jag jobbar med (en annan än den andra som var jobbig) satt bara ned och skrattade och pratade och lät mig göra all skitgöra. Den här tjejen är trevlig så jag gillar henne egentligen. Men jag gillar inte när man inte tar ansvar. Som Karin sa så får det bara mig att se bättre ut. Muha!

Som sagt. Jag blev jätteglad..!


Kommentarer
Postat av: Alina

:D

2011-12-01 @ 13:13:51
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: angelica

Kul :) glöm inte att be om rekomnendationsbrev!

2011-12-01 @ 15:37:49
Postat av: Lisa-Marie

DU är världsbäst!! Säger som Angelica, glöm för sjutton inte rekommendationsbrev!!! :)

2011-12-02 @ 09:41:36
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: mami

Du är världsbäst gumman, vad roligt

2011-12-02 @ 11:24:00

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0