Dance dance as the wise man said

Igår var vi ute och upptäckte nattlivet. Minst sagt intressant. Nyfikenheten tog oss in på en strippklubb som det finns ett antal av här. Haha. Kvällen blev asgrym i alla fall! Ladies night på shooters. Pancakes in paradise till frukost dagen efter. Awesome.

Kollade upp priser och annat på att hyra bil. Imorgon tar vi en biltripp till Byron Bay. Karin is the driver. Känner att det blir säkrast så. Men kanske testar lite bara för att känna vänstertrafiken haha. Det blir en dagstur. Tar ca 1 h att köra men vi kanske stannar på vägen och så. Ska bli jävligt roligt faktiskt.

Ikväll blir det middag på Hard Rock Café. Höga förväntningar! Lunchen idag var calamarisallad. Gott var det.

Just det. Provade kläder men av ren viljestyrka lyckades jag dra mig därifrån utan att köps en asfin kofta. Alicias och Karins svar på detta "va? Nä nu går du tillbaka in och köper den!". Så det gjorde jag. Men den är sjukt fin. Så jag är nöjd. Bra med grupptryck ibland. Haha.

En av alla bilder på mig.


Kommentarer
Postat av: angelica

FIN KLÄNNING!!!!

2011-12-16 @ 11:01:07
Postat av: Alina

I agreear med Angelica! På lilla bilden som blir när man läser blogg i mobilen så ser den ut som ett fyrverkeriskådespel på natten, fast utan de negativa sideffekterna av just sådant ;)

Haha kul(?) m strippklubb. Slår vad om att de faktiskt var sjukt duktiga på att dansa..!

2011-12-16 @ 21:28:37
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lisa-Marie

Vad skoj ni har det.. Hoppas det var kul på strippklubben haha.. :)



SNAAAAAAAAAAART är du hemma gumi!!! SAKNA!!!!

2011-12-17 @ 20:50:47
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0