Experience sushi

Nå är Alicia in town! Vi plockade upp henne på flygplatsen med en liten dålig sistaminutengjord skylt. Tog tåget hem och åt yoghurt. Hon tyckte den var väldigt tjock haha. Jag kom ihåg första gången vi åt yoghurten här och vi tyckte den var så jäkla mäktig. Men nu är den standard för oss.

Idag gick vi till Paddy's och shoppelishoppade nödvändigheter. Åt sushi. Jag delade på en mini california rolls-tallrik med Alicia. Den var god! Men jag beställde en "riktig" maträtt också. Så jag inte skulle få en överdos av sushi. Man måste börja långsamt. Men det är sjukt mysig sak att äta. Älska rullbandet och att plocka av det som ser gott ut.






Alicia: Jag skulle vilja utbilda mig till domare bara för att ha den där peruken.

Nu skulle det här inlägget ha kommit upp mycket tidigare men pga problem med internet och bilderna tog så jäkla lång tid att ladda upp så dröjde det. Jag fick helt enkelt låta det hänga. För det här var alltså igår.

På kvällen åt vi thaimat. Mums! Älska thaimat. Jag får inte nog. Sjukt bra spontanbeslut. Sen tänkte vi mysa och köpa en drink och få gratis manikyr och sen dra till en gaybar. Det blev istället en all in party night. Tre klubbar, tre tjejer, bra musik och brinnande shottar. Gå till McDonalds. Äta mcflurry. Gå hem. Sent. Asbra kväll. Dansade som en liten idiot.

Och vädret slog helt om och gav oss sol så dagen efter har spenderats på roof top med 30+ sunscreen. Bäst.

Off to more adventures now. See ya!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Vad roligt att ni är där allihopa nu! Nu får ni ha skoj för oss allihopa här hemma :)



Massa kramar från mig och Lilypie!

2011-12-09 @ 11:07:42
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0