Here we go

Nu drar vi. Snart i alla fall. Väskan är packad. Dock har jag inte köpt det sista. Men den är packad. Vet inte om den är runt 23 kg men den känns inte SÅ tung. Men vi får se. Vi har ju ingen våg så det blir som det blir.

Den här resan har varit emotionell, fysisk och helt fantastisk. Jag känner att jag har utvecklats som person. Haft lite kriser men tagit mig (och oss) genom dem. Det känns bra. Vi har klarat det själva. Självförtroendeboost! Vi har haft så himla tur med så himla mycket. Bra jobb, superlägenhet, vi har fått jobba tillsammans och varit lediga tillsammans. Surfat, fikat (i mängder) och njutit av livet!

Nu känner vi att vi är redo att åka hem. Påbörja nästa del av livet. För livet är i delar. Och den här delen har varit grym. Ser fram emot nästa!

Ser också fram emot att träffa min familj och mina vänner. Och speciellt att få träffa min nya familjemedlem Lily. Exciting!

Flyget går 17-nånting. Vi ska checka ut om en timme. Hämta sista lönen från Toppie och säga hej då till alla. Avsluta bankkonto och ta ut de sista slantarna. Gå till Paddy's och köpa det sista, luncha och sen taxi to the aeropuerto! Awesome.

Ps. Till alla som inte vet och till alla som vet. Från och med hemkomst så är det min vanliga blogg som gäller igen. Den har inte den bästa designen haha men den duger. Skriver om min häftiga vardag. Om ni vill läsa. Om ni inte vill så är det bara att inte läsa. Toodles!

cohman.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Semperkungen

Welcome home sis!

2011-12-22 @ 22:49:07

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0