Mcd

Sitter just nu på McDonalds som har öppet dygnet runt. Eftersom danskarna bestämde sig för att lämna lägenheten (som jag nämnde) så sitter vi nu här och hänger. Lyckades lämna väskorna på Karins gamla jobb (dock råkade vi väcka dem vid 12 när vi trodde kl var 11 och det är då de brukar stänga) men det var tiden från Surfers fel.

Är sjukt trött och saknar sängen. Men mcd har free wifi. Ett tag iaf. Men man får vara tacksam. Vi tänkte stanna på flygplatsen men allt var stängt så vi drog som sagt in till stan.

Allt löser sig! Men en sak är säker, imorrn kommer jag vara trött. Men det är väl bra (som Karin nämnde) att vi börjar ställa om dygnet redan nu. Eftersom ni redan vet, snart kommer vi hem! Exciting.

Men ni får ha det så bra mina nära och kära, nu ska jag... Vänta några timmar till innan solen går upp.


Kommentarer
Postat av: angelica

Wihoooo du kommer heeeem!

2011-12-19 @ 16:28:56
Postat av: Lisa-Marie

LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2011-12-19 @ 16:31:44
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: mama rosa

Jag längtar oxå, kramar

2011-12-20 @ 15:07:14

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0