Shop til you drop

Jobbat på brännan idag. Eller inte. Det hade varit roligt att skriva men icke! Såna jäkla vindar och irriterande regn. Skitkul för det var typ kastvindar mellan husen så när folk gick förbi en passage så flög de typ bort. En killes solisar flög ut i trafiken och det var omöjligt att gå där med paraflax. Sen sprang jag och fastnade med båda fötterna i ett snöre och gjorde nästan ett platt fall. Det ledde till hysteriskratt i den piskande vinden (tänkte på piskad grädde nu, ni vet norsk? Ni som varit i Norge vet).

Har i alla fall fått mycket avklarat på julklappslistan. Bockar av person efter person. Great! Men har fortfarande många kvar.

Är taggad på att jobba de två sista dagarna nu. Men det känns trist. Jag och Karin kommer vara lite ledsna på tisdag. Får se om vi kanske firar till det med folket där. Det vore kul.

Men först ska jag och Karin ha vår lilla minijul på andra advent och sen kolla bra serier. En stor like på det. Sen väntar jag även samtal från Semu som ville ringa mig och planera januari. Han ville ringa mitt ausnummer så jag sa ok. Det är du som får betala. Hehe. Är taggad på livet. Det är skönt att känna sig trygg, nöjd, älskad, att älska tillbaka och att se ljust på framtiden. Jag är så tacksam över allt jag har och allt jag får. Och över min fantastiska familj och fabulösa vänner (ja det är ett ord). Ni är bäst.

Nog med allvar. Nu kör vi 20 armhävningar. Who's with me?


Kommentarer
Postat av: angelica

Jag e helt klar med undantag för fredrik men jag vet vad kag ska köpa men ska vänta till sista veckan så han inte köper grejerna till sig själv :P och det spöregnade på tvären här igår när jag skulle hem från jobbet, det va som tur var ändå fyra grader så det va inte så kallt. Ska inte klaga på vädret för det är typ först nu det har börjat bli riktigt oktoberväder och nu e det ju december så jag e glad för det!

2011-12-04 @ 10:34:26
Postat av: Alina

det är faktiskt ett ord! ;)

2011-12-04 @ 21:17:59
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag vet. Det var därför jag skrev det :)

2011-12-04 @ 21:31:54

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0