December

Bra app. Allt jag skrev försvann. Om inte blogg.se gör den här appen bättre snart så dissar jag nog den totalt. Blir så arg.

Men det jag skrev och nu ska skriva igen är: har ni tänkt på att det nu är december? I alla fall här borta men vi är ju lite tidigare än vad ni är. Och vi har ingen julkalender. Panik! Men det blir nog bra.

Denna månad fyller Isabelle, William och Jennifer år. Niklas, Angelica, Daniel, pappa, Johan och mamma har namnsdag. Tomten kommer på besök och alla får klappar. Oliver fyller mäktiga 30 år! Och i slutet av denna månad så firar vi in ett nytt år.

Det här är en bra månad.


Trots blogg.ses app.


Kommentarer
Postat av: angelica

just det! jag har ju namnsdag nästa onsdag :) ja jag fick också decemberpanik nu när jag vaknade imorse, inte en dålig panik bara aaaaah det e december!

2011-12-01 @ 07:47:42
Postat av: Alina

ShitShitShit.

Förresten så är det nog egentligen lättare att blogga direkt över Internet om appendix suger, jag vet inte har inte testat den. Men över Internet går, man måste bara skriva i HTML-läget som finns :)

2011-12-01 @ 11:56:35
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lisa-Marie

Det är en upptagen månad om inte annat :)

2011-12-02 @ 09:42:18
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0