Den tiden på året

Time to go christmas shopping! Det gjorde vi idag. Gud vad kul! Älskar att shoppa, älskar att shoppa till andra. Och älskar att råka köpa nåt till mig själv medan man julshoppar. Idag blev det ett par skor. Så jävla fina. Jag kände att jag hade råd med det. Och som jag sa till Karin så får man räkna med ett visst svinn när man shoppar inför jul. Lite pengar försvinner på kaffe och lite på egoshopping.

Som jag också nämnde förut så har jag varit jäkligt duktig med shoppingen här så det är ok.

Avklarade en del personer. Nämner inga namn. Muha! Är skitnöjd med vår runda. Shopping -> lunchtime hemma och lämna påsar -> lite mer shopping -> fika -> hem för genomgång av dagens skörd.

Tänkte åka till stranden idag men väderprognosen visade regn och åska. Jättebra att det var strålande sol hela dagen till kl 16.00 då regnet började droppa. Men som sagt. Bra dag.

I kväll är det våra favoritprogram och sen kanske vi går ut och dansar en sväng i mina killer heels. Eller vad de nu är. Hehe.


Kommentarer
Postat av: mami

Klappar till mami?

2011-11-20 @ 09:23:16
Postat av: angelica

Åh, jag vill också julshoppa men det får vänta till jag har lite mer än 34 kr på kontot haha

2011-11-20 @ 09:37:10
Postat av: Lotta

Man vet aldrig vilka som får och inte får... Hehe :)



Och angelica. Haha är du student eller? XD

2011-11-20 @ 09:45:47
Postat av: Lisa-Marie

Åh vilka fina skor!!!! SNART så ska jag också kunna ha sånna skor igen :) SWEEEEEEEEET!!!



Från och med januari så får du peppa mig och mamma då vi ska börja träna på friskis och svettis och bli duktiga ordentligt :) Vi ska se ut som dig har vi bestämt igår.. Haha..



Kram på dig min finaste syster ever!!! :)OCH finaste moster hälsar lillbabs.. :)

2011-11-20 @ 10:43:29
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: Lotta

Jag tänkte också börja på Friskis så det blir prima. Let's do it!

2011-11-20 @ 11:45:35
Postat av: Lisa-Marie

Sweet!!! :) Då kör vi alla tre då.. Fast du får ha soppåse på dig så jag slipper skämmas för min fantastiska fd. gravidkropp :)

2011-11-20 @ 20:39:03
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: Alina

Snygga!!! :)

2011-11-22 @ 00:22:39
URL: http://lifebyalina.blogg.se/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0