Fight

Idag ville Abin (som är manager i David Jones) egentligen att jag skulle ha jobbat där. Men Giasmin och Budi har sagt att jag bara ska jobba i The Galeries för att de behöver mig. Men Abin hade sagt till Budi att han ville att jag skulle vara där men Budi sa nej. Och han berättade det till Giasmin som bara (när vi var där): "Nej, han får henne inte. Vi behöver henne." Sen skrattade hon och kollade på mig och sa "We're fighting over you".

Lite roligt. Jag gillar det. Skryt och glädje i detta inlägg. Haha. Men man får skryta ibland.

Idag när jag åt lunch så kom det en liten asiat och satte sig bredvid mig och skulle äta nudelsoppa. Så han började surpla. Och han surplade typ i en melodi. Eller rytm. Lite tystnad, sen ett långt *slurp*, kortare *slurp*, sen det kortaste *slurp*. Tystnad. Sen om igen. Och om igen. Jag fick panik. Så jag gav honom mina evil eyes (som han inte såg för att han kollade ned) och tog mitt pick och pack och drog till ett annat bord far far away.

Jag hatar surpel/sörpel. Ja, Daniel. Ta gärna åt dig. Haha. Fast ditt är lite, men bara LITE, gulligare än asiatens. Du har iaf ingen rytm. Du kör på måfå. Omusikaliskt. Haha.

End of story!


Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Haha.. Dör lite :)



Kram!

2011-11-29 @ 13:38:57
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: Jossan

Hahahah den asiatiske musik-sörplaren han är ökänd!

2011-11-29 @ 21:14:19

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0