Fun funny fun

Utmanad av Lisa så why not. Men jag orkar inte skicka vidare.

1.När ingen ser eller hör mig
så posar jag för mig själv framför spegeln och spänner lite grann, dansar, sjunger, pratar för mig själv, rättar till kläder som sitter snett osv.
2. Jag går aldrig hemifrån utan… tänkte säga nycklar men kom på att jag gjorde det idag men Karin var hemma så hon öppnade när jag knackade. Måste nog säga kläder. Har nog aldrig gått ut naken.
3. Min blogg heter som den gör för attför att jag gjorde den inför jag skulle praktisera i Costa Rica och på svenska så betyder det Den Rika Kusten. Logiskt? Ja.
4. Om jag vågade skulle jag jag har inget svar på denna fråga. Säkert senare i livet men just nu känns det som jag gör allt som jag vågar, vill och kan.
5. Om 10 år kommer jag attvara färdigutbildad (För om inte! Då är det nåt fuffens på gång...), ha 1 barn (hoppas jag), köpt lägenhet, jobba med djurskydd, lagt på mig några trivselkilon men ändå vara hälsosam, ha en grym relation med mina kompisar och familj och insett livets mening. Not! Muha.

Kommentarer
Postat av: mami

Det är min unge det, cooolt

Trivselkilon mmm

2011-11-02 @ 13:09:58
Postat av: Lotta

Haha gulligt :)

2011-11-02 @ 13:27:29

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0