Ga

Idag hade jag glömt min namnskylt så jag fick ha en som det stod "Nigga". Någon hade gjort den på skoj. Eller inte. Vi klippte bort "Nig" så hela dagen så hette jag "Ga". Låtsades att jag var andra halvan av "Lady Gaga".

Fick inte vår lön idag. Vet inte varför men vi får väl den imorrn antar jag. Egentligen är jag borttagen från schemat imorrn men Giasmin tyckte att både jag och Karin skulle jobba från 12-21 (vi har öppet till 21 på torsdagar) så det är prima! Bra med pengar till vår ledighet som inte är far away nu. Wiie!

Och Perry (Karins americano boyfriend ni vet?) har bokat sin biljett till Stockholm inför jul och han landar 5 min innan oss på Arlanda. Massa människor på flygplatsen blir det! Kul!

Yoghurt till middag idag. Vi tänkte ta en planerad spontantripp till Cold Rock sen och kanske käka lite glass som ska lindra Karins hals. Och jag är där för att äta och supporta i påkryandet.

Imorrn åker vår advokat till New York men hon ska inte sova här ikväll så från och med nu och fram till den 13:e så är vi ensamma. Inte för att hon är här ofta men ändå! Och hennes lakan är tvättade och klara för Alicia som kommer nästa onsdag. Ett woop på det!


Kommentarer
Postat av: Kungen

Woop

2011-11-30 @ 22:42:01
Postat av: Kungen

Trevligt med lite uppdateringar, kul att han kommer till flygis nästan samtidigt dom er! Här hemma är det bra och vardagen spinner på i ditt vanliga tempo. Men den är mkt rpligare nu med ellen :) ta hand om er!! Kram

2011-11-30 @ 22:46:40
Postat av: Lotta

Ja jag märker det. Jag älskar videorna jag får! Älskar den när hon går och den när hon nästan somnar mitt i maten. Hon är så himla söt :)

2011-11-30 @ 22:51:23

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0