Haha

... läste den här kommentaren utan namn: "haha asså fy jag har så tröttnat på thai-mat iaf den vi får på centret. JAG VILL HA KÖTTBULLAR OCH POTATISMOS". Och jag kunde verkligen INTE koppla vem som skrev det och jag tänkte att det var nån okänd som var psyksjuk på ett center eller nåt. Sen läste jag den högt för Karin och hon ba: "eh troligen Mickan eftersom hon är i Thailand". Haha kunde verkligen inte koppla. Jag gick nog upp för tidigt idag tror jag. Aja, bilen plockar upp oss 9 utanför vårt hus så snart drar vi! Woo!


Kommentarer
Postat av: Alina

hahaha. åååååh surfa! :D

2011-11-06 @ 08:43:21
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: angelica

Haha, ibland funkar hjärnan bara inte som den borde...

2011-11-06 @ 09:24:42
Postat av: mikaela

haha ofta att jajg alltid ska glömma skriva namn btw men du borde kopplat ey

2011-11-08 @ 14:56:45

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0