Hot

Seriously. När vi gick ut från the galeries (där vi jobbar) så blev vi träffade av värsta värmepusten. Jag trodde det var pga bilarna som stod parkerade eller typ en ventil ovanför oss. Men ju längre vi gick desto mer insåg vi att nej. Värmen är i luften. Det kändes som att stå framför en öppen asvarm ugn eller nåt. Helt sjukt. På min mobil står det att det är 35 grader ute. På Karins står det 36. Snacka om en liten värmebölja. Igår var det runt 23 grader. Roligt. För övrigt är kl 8 på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Birebo

Det är ju lika varmt som i Torrevieja, hinner du sola nåt också?

Ser ut som fina scones, ska äta lunch nu ägg-kaviarmacka!!!! Gott det också eller hur.

Pappa, farmor och farfar.

2011-11-14 @ 12:13:29
Postat av: Lotta

Nej. Typ inte. Vi försöker sola när vi kan. Men vädret är inte alltid prima och vi jobbar 6 dagar i veckan. Vi solar ibland på morgonen innan jobbet men inte så ofta. Sen har vi lediga dagar men vi solade inte den hhär söndagen men förra f

Gjorde vi det men en gång varannan vecka ger ju ingen bränna. Är lite halvblek. Men ska försöka ta igen det sen när vi blir lediga.



Låter jäkligt gott med ägg- och kaviarmacka. Jag är avundsjuk. Kaviar har vi inte här. Och inte smör heller. Bara philadelphia och skinka och stekt ägg ibland. Sugen på kaviar. Hade jordnötssmör förut men det tog slut och jag vill inte köpa en till för då kommer det bli det enda jag äter.



Lång kommentar om ingenting. Men det är bara kul! :) kram! Fick ni mitt vykort?

2011-11-14 @ 12:33:02
Postat av: angelica

här är det 0 när jag går hemifrån. Inte så kul.

2011-11-14 @ 15:58:24
Postat av: mami

Vad skönt med lite värmebölja, imorse när jag åkte in till Farsta och tog prover så fick jag skrapa rutorna på bilen för första gången i höst, inte roligt vinter är på väg,,,kramar

2011-11-14 @ 21:09:29

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0