Jul i staden

Älskar julen. Verkligen. Den är så himla mysig. Jag har julkänslor även fast det blir varmare och varmare. Men ni har väl inte fått snö heller så då är det ok att jag inte är där.

Pynt sätts upp lite överallt. Bland annat i vår entré. Gissa om vi blev glada när två gubbar höll på att sätta upp allt det här? Jag ville bara joina.

Och sen gick vi till vårt café Gloria Jean's bredvid där vi jobbar. Där var det också juligt! Inte för att man ser så mycket på den här bilden men det var det i alla fall.


Starbucks (där vi var förra veckan) har röda muggar. Gillar budskapet också.


Nu vet i alla fall Bossen. Men han sa att han visste redan. Hur han visste det vet vi inte men det känns lite som ett skvallerföretag det här. Säg en sak till en person och alla i alla shoppar vet det nästa dag. Ryktet går. Men nu vet alla i alla fall. Giasmin bara: Men va?! Jag hade ingen aning. De har fixat så att Ida (den svenska tjejen) ska jobba i David Jones istället så att de inte behöver cutta ned på våra timmar. Och jag ska inte jobba på David Jones något mer för de behöver mig i The Galeries. Jag älskar att folk gillar oss. Det känns bra. Det kan typ inte bli bättre. Och vi fick också veta att vi får jobba ända till den 6:e. Dagen innan Alicia kommer. Så det blir asbra.

Nu ska jag kolla på: "He's just not that into you".

See ya!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Skönt att allt är löst på jobbet :)

Snart kommer du hem, bara en månad kvar!! Jag och Lily ser fram emot att träffa dig <3 Massa kramar!



PS. Fast först får du ha en en fantastisk semester!!!

2011-11-25 @ 12:00:51
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: angelica

Mysigt! På söndag ska jag julpynta och idag ska julpynt inhandlas!

2011-11-25 @ 12:07:22
Postat av: Daniel

jag har noll julkänsla här. Klarar inte ens av att lyssna på julmusik, spyr typ...

2011-11-25 @ 14:18:39
URL: http://slickakatten.blogg.se/
Postat av: Alina

jag sa ju att jag skulle iväg hela dec med Isa. vi bestämde det och hade biljetter reserverade och allt. hade massa planer. men det blir inte så nu pga massor av saker. den som spar han har då. men jag är verkligen inte särskilt taggad på jul. bara opepp. trots att vi för en gångs skull bjudit hem hela släkten och allt! ska antingen försöka tagga till eller åka iväg kortare både över jul + nyår. återstår att se :)

2011-11-25 @ 22:27:52
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Alina: det blir nog bra ska du se. Eller så kan du stanna över nyår och slå klackarna i taket med oss vanliga dödliga! :)



Tagga till!

2011-11-26 @ 01:19:28

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0