My new dress!

Är så exalterad över den så har tagit massa bilder! Eller min fotograf Karin har.

Ignorera BH-banden. Men vet ni vad det bästa är? (leksaker från BR!) Den är mycket finare i verkligheten.

Gillar att jag sa att ni kan få se en bild sen. Haha. I alla fall, jag är kär!

Har haft en ledig dag idag. Känt mig rastlös. Både jag och Karin har. Det känns som att nu jobbar vi så mycket och ofta så när vi får ledigt och inte har något att göra så blir vi rastlösa och oroliga. Jobbigt. Men jag fick en klänning iaf. Och Karin glömde sin väska på caféet vilket vi märkte typ 20 min senare. Så vi sprang tillbaka och där låg den på bordet. Helt öppen. Men ingen hade tagit nåt. Tur. Kunde ha slutat jobbigt.

Sen kände vi oss sugna på nåt så vi gick till Coles. Men där fanns det inget speciellt så Karin köpte sushi och jag köpte thaimat. Sen köpte hon även chokladdoppade mandlar. Lite söndagsmys.

Nu dricker vi te och kollar "Survivor". I kväll jobbar Karin eftersom hon inte jobbade igår. Hon missar "Terra Nova" (fast hon gillar inte det) och "The Ringer" så hon är grinig. Hehe.

Kram på er och alla här i världen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Sa himla fin och ja den ar annu finare i verkligenheten faktiskt :) som skapt for dig



hahahah grinig var val att ta i

Postat av: angelica

den ser skitsnygg ut ju!

2011-11-13 @ 13:16:30
Postat av: Daniel

Smalo

2011-11-13 @ 13:20:32
URL: http://slickakatten.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack! Till alla tre. Fast Daniel kommentar låter lite negativ men jag tar det som en komplimang. Hehe. Jag älskar den!!!

2011-11-13 @ 13:33:02
Postat av: Alina

Ååh fin! Haha märkte allt att du hade lite tid idag. Whatsapp är bra grejer det. Fast jag jobbade så var därför jag var så seg :p

2011-11-13 @ 16:55:15
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Birebo

Hej. Lotta. Jättefin klänning. Farmor och farfar. Ha de bra!!!!

2011-11-13 @ 20:16:47
Postat av: Lotta

Hehe japp. Hoppas hoppas hoppas! :)



Hej farmor och farfar! Kul att ni läser min blogg. Jag har det bra jag. Har ju en ny klänning. :)

2011-11-13 @ 22:16:06
Postat av: mami

Gumman du ser ut som en grekisk gudinna i den, jättefin

2011-11-14 @ 13:04:37
Postat av: Lisa-Marie

Du är så himla fin gumman! Klänningen är verkligen super!!! :) Du är så jäkla snygg!



Massor av kramar!

2011-11-16 @ 09:04:04
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0