Näst sista veckan

Då vare den påbörjad. Den näst sista arbetsveckan innan ledigheten slår till och vår Alicia anländer till landet. Längtar. Jag gillar verkligen mitt jobb men jag ser så himla mycket fram emot våra två sista lediga veckor här. Sen kommer jag hem och har 1,5 v julledigt och börjar sen jobba den 2:a januari på min kära Piccolotvätten. Nu är allt nära. Snart så...

Idag skar jag mig på ett lock och det började blöda. Budi blev alldeles till sig och bara: "Hur mår du?". Alltså det var ett jättelitet sår men jag tänkte att jag behövde ett plåster och han sprang runt och letade efter ett och bara: "Åh, jag har alltid ett i plånboken men idag har jag inte det" sen letade han vidare och till slut hittade han ett plåster från några han kände som satt vid några bord bredvid. Han frågade om det kändes bättre nu och jag bara skrattade och sa tack. Alltså han är så himla gullig. Karin och jag vill typ köpa nånting till honom när vi slutar. Han är som en liten pappa. Fast jag tror att han är ganska relativt ung men han känns ändå som en pappa.

Imorgon ska jag jobba på David Jones igen. Som varje tisdag. Tydligen har alla managers en trainingday imorrn så vi frågade om Budi kunde säga till bossen när vår sista dag är. Bossen har inte varit på jobbet på jättelänge och vi vill säga till honom personligen men eftersom han aldrig kommer och då han ska vara på den där trainingen imorgon så känns det som att det bara blir mindre och mindre tid. Så nu får det bli så här.

Kul kul.

Hade vi det igår.

Kommentarer

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0