Nooo..

Bad news igen.

Vår nyöppnade shop går back just nu så de har cuttat ned på allas timmar. Vilket jag förstår för det är ibland väldigt lugnt alla andra timmar än lunchtid. Men det går ut över oss som behöver våra timmar. Så nu har jag inte så många timmar och det känns inte bra. Giasmin sa att jag säkert kan jobba på David Jones på morgonen och sen i The Galeries på e.m. För då kan jag få lite extra timmar. Så det låter ganska bra så slipper jag få minilön. Och det räcker om jag gör så 2 dagar nästa vecka. För sen vet man ju inte om det kommer vara standardschemat eller om det kanske "pickar upp" och blir lite bättre försäljning i vår shop.

Men det löser sig säkert. Idag börjar jag kl 13. Lite sent tycker jag men det är ju kul med lite ledig tid på morgonen. Längtar faktiskt lite efter en ledig dag. Har ju inte haft en på ett tag nu, den 23:e oktober var senast. Ska bli skönt på söndag då vi ska ta en tripp och surfa lite. Bara mysa. We like. Det förtjänar vi!

Just nu bloggar jag (you don't say?!) och kollar på football. Eller kollar var väl att ta i. Men det är på i bakgrunden iaf.


Kommentarer
Postat av: mami

Sport? fotboll bra gumman

2011-11-04 @ 08:28:32
Postat av: Semperkungeb

Ser snarare ut som rugby/ amerikansk fotb

2011-11-04 @ 13:59:48
Postat av: Daniel

Det står ju football... :p

2011-11-04 @ 17:19:29
URL: http://slickakatten.blogg.se/
Postat av: Lotta

Precis! Det var det också :)

2011-11-04 @ 22:16:27
Postat av: Lisa-Marie

Vad jobbigt att allt bara blir konstigt för dig... Jag hoppas att affären blir bättre och att du får en MASSA timmar sen!



KRAM på dig! Har skickat ett meddelande på Facebook som jag tycker du ska titta på (fast det är från mamma hon visste inte hur hon skulle skicka det bara)

2011-11-04 @ 22:34:42
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0