Så är det

Imorrn får tydligen inte jobba eftermiddagspasset med Karin eftersom bossens son vill att hans kompis ska jobba istället. Dåligt. Budi typ ursäktade allt och ba: "Ja de är en familj allihopa så det blir så här ibland." Men ska försöka få jobba längre på DJ men vi hade ju planerat att gå på bio direkt efter jobbet. Men men... det är ju inte så att vi inte kan gå på bio alls imorrn men nu förlorar jag ju lite timmar. Men nåt som är bra är att vi båda får börja 12 på fredag. Det känns som att Budi den här veckan har låtit oss börja samtidigt för att vara snäll. Han är gullig. Vi sa till honom vilken vår sista dag är. Vi tyckte att han förtjänade att veta. Men bossen kom inte till jobbet idag så vi har inte sagt till honom. Men vi ska göra det så fort vi ser honom. Nu kollar vi Hawaii 5-0. Karin nostalgiserar. Ja, det är ett ord.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Svin är de.. :) Dumma dumma!!!



Jag vill också gå och se på bio, kollade om de hade Breaking Dawn på barnvagnsbio men nej.. :(



Kram kram!

2011-11-16 @ 17:59:59
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: Alina

nostalgiserar är definitivt ett ord tycker jag! ;)

2011-11-16 @ 23:08:27
URL: http://lifebyalina.blogg.se/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0