Study studera

Har mailat lite med min framtida skola och det är mycket möjligt att jag kan få plugga en termin utomlands. Försöker komma till New York, det vore perfa. Men hon sa att inga som har gått den linjen jag vill gå har åkt till USA. Men det betyder ju inte att jag kan vara den första? Men vi får se. Lite funderingar bara.

Mycket möjligt att hamna nånstans i Europa eller Kenya (som jag också är lite taggad på). Och det positiva att åka som typ utbytesstudent eller vad det nu blir är att man inte behöver betala de där skyhöga terminsavgifterna.

Great!


Kommentarer
Postat av: angelica

jag skulle också kunna åka utbytestermin men det känns lite konstigt för alla saker heter ju olika på engelska och svenska och jag skulle nog bara bli förvirrad. dessutom skulle jag nog inte kunna lämna f så länge, eller jag vet att jag inte skulle kunna det...

2011-12-01 @ 07:49:29
Postat av: Alina

Låter ju aussiesome! Sånt är nog sjukt bra att ha på CVt sen också :) Kul!!

2011-12-01 @ 11:53:31
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lisa-Marie

Nu räcker det med att vara hemifrån :) Vi saknar ju dig juuuuuu....



Massa kramar (ps. jag skojar lite)

2011-12-02 @ 09:41:00
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0