The beach is the place to be

Hade en amazing dag. Sjukt bra. Vi gick upp relativt tidigt. Gjorde oss redo och blev senare upplockade av vår receptionist och hans kompis. Åkte norrut till en strand som Patrick (receptionisten) tyckte var bra. Curl Curl beach! Gulligt namn. Var superbraväder, lång biltur, lite sightseeing (eftersom vi inte hittade riktigt) och en lång sandstrand med sand som lät när man gick i den (ni vet?! DanTheMan, Angielicious och Slickan?). Roligt.

Solade mycket. Vi alla slumra till typ. Blev sandig och tog ett bad i FREEZING water. Kallt. Solade lite till och sen var det dags för surf. Var lite rädd eftersom jag har lite svårt för det där med vatten. Vet inte riktigt vad det är, drunkning, att man inte har full kontroll eller nåt. Men jag beslutade mig för att skjuta undan allt sånt och bara köra. Och det var jättekul! Fick två vågor men kunde inte ställa mig upp. Jag trodde att det skulle vara en lättare bräda (för det finns större och lättare) och den här var relativt svår. Men det var kul iaf! Nästa gång ska jag ställa mig upp. Jag försökte att göra det men kände genast att det inte skulle gå. Karin blev slagen av sin bräda (som var ännu mindre) så hon blev lite röd på kinden och brädan blev böjd. Men det är sånt som händer.

Jag kände inte alls kylan när jag surfade. Antar att det var adrenalinet. Blev inte så bra bilder eftersom Caio (som han heter) satt med våra grejer och vi gick en bit bort och drev ännu längre bort. Men lite strand+bräd-bilder blev det iaf.

Gick och åt och alla blev skittrötta så vi blev hemskjutsade. Gick ut och tog en kaffe och snackelisnackade. Mys!

Asbra och välbehövd dag! Glad att jag fick den. Imorrn börjar jag kl 1 så ingen stress. Men stress, nyfikenhet, exaltering och en massa annat för en annan sak. IIIIH!

Go Lisa go...





Ser helt sjuk ut i ansiktet men jag gillar färgerna.

Sen ösregnade det och åskade.


Kommentarer
Postat av: Alina

SHIT vad hon ser blek ut där tjejen på bilden där ni går bortåt med brädorna. Haha :p Men snyggingar och lite avis på surfandet! :)

2011-11-06 @ 13:12:31
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lisa-Marie

Den bilden där minen är konstigt blev ju hur cool som helst!!! :) UNDERBART!! Ser verkligen ut som en snygg beachgirl :)



Tack gumman! Snart gäller det!!! :)



MASSA KRAMAR!

2011-11-06 @ 15:51:21
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: angelica

ååå jag vill också surfa!

2011-11-06 @ 18:58:36
Postat av: Oliver

hey hey,



reading a bit of your blog. looks like you´r having more fun than we are. nothing much happening so far.

take care and continue enjoying.

See you "soon".



kram

2011-11-07 @ 20:43:37
Postat av: Oliver

hey hey,



reading a bit of your blog. looks like you´r having more fun than we are. nothing much happening so far.

take care and continue enjoying.

See you "soon".



kram

2011-11-07 @ 20:43:58
Postat av: Julia

Mysigt med regn tycker jag, såg så ut iaf :). Nu är Niklas på hockeyträning med sina nya skrillor, så stolt så ;). Kraaaam

2011-11-07 @ 22:02:43
Postat av: lotta

Alina: haha ja jag tänkte också på det!

LISAFISA: tack :)

angelica: kom hit då!

oliver: You wait and see.. haha. Sooo excited!

Julia: ja alltså det var värsta perfekta avslutet faktiskt. det var mysigt. cooling där med nya grillor! :)

2011-11-08 @ 09:51:18

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0