Thursday

Försökte boka resan till Surfers Paradise igen. Men det ville sig inte. Igen. Pengarna är reserverade på kontot men jag kunde inte komma vidare till bekräftelsesidan. Detta hände en halvtimme innan jag behövde gå till jobbet imorse så jag var tvungen att väcka Karin (taskigt) så hon fick ringa Kundservice. Tydligen (fick jag höra senare) så kunde tjejen som Karin pratade med se att de hade dragit pengar men kunde också se att det saknades pengar och att det inte stämde. Sen kunde hon inte hjälpa mer med pengadelen så hon fixade så att någon skulle ringa på min mobil idag. Men ingen har ringt ännu och kl är halv 8 på kvällen. Jag börjar bli orolig. Pengarna är ju inte kvar på kontot men vi har inte fått en bekräftelse men vi har typ ett itinerary. Jag tror att det löser sig eftersom vi har all info och bevis på allting. Men hoppas det löser sig fort.

I kväll ska vi i alla fall på bio. Breaking dawn, here I come!

Och jag vet att alla andra redan har sett den för vi har premiären en dag senare. Konstigt.


Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Men vad jobbigt!!! :( Jag förstår känslan, man vill bara att det ska vara klart och fixat liksom...



Massa kramar från oss!

2011-11-17 @ 10:57:52
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: Anonym

2011-11-17 @ 12:21:24
Postat av: angelixa

Breaking dawn var, med ett enda ord, exakt lika töntig som jag trodde den skulle va... men nu e det iaf bara en film kvar!

2011-11-17 @ 12:23:02
Postat av: Alina

Det där var inte ett enda ord Angelica!

2011-11-17 @ 16:03:22
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: mami

Det är klart att det fixar sig gumman,,förresten så har inte jag sett filmen,,jag bara påpekar, kramar

2011-11-17 @ 17:28:43
Postat av: angelica

haha jag tänbkte bara skriva töntig men sen glömde jag att jag hade skrivit "ett enda ord" haha

2011-11-17 @ 18:11:03

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0