DJ for sure





Jobbade här idag. Var sjukt astrött och opeppad på morgonen. Snacka om tunnelseende och noll fokus. Ville ge mig själv en bitchslap. Mötte upp Karin för lunch och kaffe i The Galeries (promenad på 2-3 min från DJ). Efter lunch... vilken jäkla skillnad. Satan vad kaffe aldrig har gjort mig piggare. Karin säger att vi är beroende för kvinnan genomlevde exakt samma grej.

Jag var glad, överenergisk, tog tag i allt, aspersonlig med kunderna och trippade på små moln. Nästan. Och en tjej som jobbar med cupcakes bredvid oss pratade jag med jättemycket och vi klickade verkligen och allting kändes bra.

Fick dock med mig en cupcake hem igen. Från ett annat cupcake-ställe. (Det är lite stort här). Som jag kanske har sagt så måste man lämna in väska och så och man får en nummerlapp så man får hämta ut skiten sen. Och jag stod där med min nummerlapp och det var två arbetande vid disken och en annan som väntade på väska. Och killen som väntade hade tre lappar för att hämta ut cupcakes och han gav en varsin till de bakom disken. Sen vände han sig till mig och gav mig den sista. Så jag hämtade ut en liten chokladcupcake. Vill dock inte äta den så försökte pracka på den på Karin. Kanske advokaten. Kanske Patrick för han sitter i receptionen. Vi får se. Haha.

Ps. Vi är bjudna på Penthouse-poolparty säger Karin. Av bossens son. Men han är typ 12. Eller 17 men det är samma sak. Haha.

Nu återgår jag till min väntan.

Kommentarer
Postat av: Karin

haha jag alskar hur oerhort serios du ar nar du skriver!!


Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0