Work time

Amerikanska pannkakor till frukost med jordgubbar, grädde och sylt. Satangott. Trots att vi varken hade socker eller smör i. Och hade lite havregryn i.

Nu ska jag till jobbet alldeles strax. Inte så taggad. Jobbar med en extrajobbare som är lite irriterande och tar mina kunder även fast jag redan inlett konversation med dem. Men hon är bara 14 år så jag försöker tänka att hon bara är ett barn. Men lite hyfs kan väl ändå barn ha!

Och hon tar mina sysslor.

Men vem bryr sig? Jag mår bra ändå.

Imorgon ska vi utnyttja vår surfvoucher som vi fick med kilroys startpaket som vi köpte innan vi kom hit. Heldag med surf. Vi blir upplockade 9.30 utanför vårt gamla hostel. Exciting! Men vi ska ändå ut och dansa ikväll. Karin har ju tagit ledigt. Fun!

Vi hörs peeps!


Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Åh vad skoj! Surfdag!! :) Vill också se het ut och åka ut en heldag och surfa...



Ja, du får tänka att du ska i alla fall inte jobba kvar där i hundra år till :)



Massa kramar

2011-11-26 @ 09:13:34
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0