Wow

Lång arbetsdag men det gick bra. Kom hem efter en hemgång i regn. Var otroligt otaggad på att träna även fast jag hade planerat det, men jag sa "Lotta, nu taggar du till annars får du spö". Eller jag sa inte det men jag tänkte. Sen tänkte jag att jag bara kunde göra lite skit i gymmet en halvtimme. Sen skulle det vara över. Så det var ok.

Sen gick jag upp och började springa. Sen utmanade jag mig själv att springa i 30 min i högt tempo och 1 incline, utan att stanna. Så jag fortsatte. Och fortsatte. Sen blev det så jävla jobbigt (ökade tempot), men jag fortsatte och efter vad som kändes som flera år så var jag klar. 6 km. Och jag hade typ kramp i halva ryggen. Illröd, dyngsur och med andnöd. Men fan vad det kändes bra.

Det som dock kändes bäst var att jag återhämtade mig på askort tid (enligt mig själv). Grymt. Fortsatte styrketräna och köra magövningar och lite diverse. Var i gymmet över 50 min även fast jag var otaggad och trött. Fan vad man kan prestera när man väl kommer igång. Sen kanske den här träningen typ känns jättetöntig för andra människor men för mig kändes det asbra. Cool tjej.

Kick ass.


Kommentarer
Postat av: angelica

Grymt!

2011-11-22 @ 15:16:51
Postat av: Daniel

Bääh!

2011-11-22 @ 17:55:27
URL: http://slickakatten.blogg.se/
Postat av: A

bra jobbat!! du inzpirerar mig

2011-11-23 @ 07:48:21
Postat av: lotta

glad jag blir :)

2011-11-23 @ 09:56:26
Postat av: Lisa-Marie

Låter jobbigt, önskar att jag klarade det också.. Känner hur jag smälter bort här hemma... Längtar verkligen efter att träna!!



KRAM!

2011-11-23 @ 15:44:08
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0