Apropå David Jones...

...så varenda gång de sa "You're going to David Jones", då avslutade jag alltid meningen i huvudet med "Locker". Ni vet, Davy Jones' Locker? Haha.

Jag sa det här till Karin men eftersom hon inte är ett "Pirates of the carribean"-fan så förstod inte hon det roliga. Sen kanske jag har jättedålig humor men det är bara kul!

Och apropå den här killen så tog jag en smygbild av Karin. Bra humor Lotta, bra!


Nu ska jag göra mig i ordning för arbetet kära damer och herrar så ni får stå ut tills jag kommer hem. Men eftersom hela bunten som läser detta just nu sover så gissar jag på att det inte är några problem. Ta!

Kommentarer
Postat av: Alina

jag sover inte... (valfri smile här, jag kan inte bestämma mig)

2011-10-21 @ 01:59:24
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: karin

hahah ta!!

Postat av: Lisa-Marie

Jag tycker det var skojsigt :) piratesfan haha..

2011-10-21 @ 10:00:42
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: lotta

ok. normala people sover. haha.



bra att nån blev road! :)

2011-10-21 @ 10:14:36
Postat av: Alina

säger du alltså.. alltså... att jag inte är normal?

det var det värsta!

hehe

2011-10-21 @ 16:34:13
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Sempernöten

Har sett en film men jag gillar michael bolton-låten om filmen. Du vet; "this is the time, of the captain jack sparrow som vi lyssna på i bilen :D Glöm inte att ge ert bidrag till postkodmiljonären, om du vill stödja allt som behöver stödjas ...

2011-10-21 @ 23:46:44
Postat av: lottA

Alina: Haha, jo du är så normal så :) ;)



semper: jo jag vet att du gillar den niklas. du har spelat den för mig några gånger XP



Will do!

2011-10-22 @ 08:53:54

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0