Arbeta järnet!

Jag vill bara säga att jag gillar verkligen mitt jobb. Fick 5 dagar nästa vecka men sen var det någon som hade strukit över en av dagarna. Så vi får se. Men jag vill ha 5 dagar! Vi löser det. Bossen av bossarna bad mig sätta mig ned och prata. Och det var massa svartklädda människor där så det kändes som jag var på värsta förhöret men han skulle bara säga att jag ska jobba på en annan av hans shoppar i David Jones (typ NK) nästa fredag. Och efter det ska jag välja var jag vill jobba. Typ. Det känns ju roligt men vi får se hur allt blir. Nu är jag trött efter lång arbetsdag. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: angelica

Vad bra att du trivs!

2011-10-20 @ 14:04:46
Postat av: Lisa-Marie

Vad roligt!! Nu blir jag jätteglad! :) Jag hoppas verkligen att du får fler timmar dock...



Massa kramar!

2011-10-20 @ 16:06:21
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: mami

Kram på dig också, hoppas att allt blev bra.

2011-10-20 @ 20:38:27

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0