As requested...

... idag gjorde jag två juicer till mig själv. Asgoda. Och det var de jag berättade om förut. Pear Flair och Feel Good. Men jag la till lite ananas i Feel Good. Men jag kirrade bilder den här gången!


FEEL GOOD!


PEAR FLAIR!


Me and the little pear flair!


Och päret är verkligen godare än vad den ser ut! Hade i massa mint.

Ps. En rolig grej är att jag och Karin har börjat prata engelska med varandra när ingen annan är i närheten. Och vi tänker inte ens på att vi gör det tills någon av oss säger: "Meh! Vi pratar ju engelska!". Det är lite kul. Om ni vill veta.

Kommentarer
Postat av: Alina

haha det där med engelskan är faktiskt lika bra. jag och johanna (r, som jag hängde med sista veckorna i sydney) blandade ju mellan svenska och engelska hela tiden tills vi gav upp och bara pratade på engelska. annars låter det helt fel vilket språk man än pratar med accenter osv :P

2011-10-27 @ 16:14:43
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lisa-Marie

Åh vad gott!! Jag är sååååå sugen!!! Vill ha vill ha vill ha... Törstig.. :)

2011-10-28 @ 08:40:00
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0