Cozy Night

Jobbade från 12-19 idag. Karin var ledig och hängde med en tjej från jobbet. Efter jobbet möttes jag och Karin upp för att fira att nu har vi båda fått våra första löner (fast Karin är väl på sin 5:e nu). Detta gjorde vi på "Mother's Crepe". Fyllde en pannkaka med strawberry, brownie och chocolate obsession ice cream (+ grädde). Mums! Superasjättegott. Satte oss på Gloria Jean's bredvid med en varsin Long Black med Warm Milk. Size: Regular. Detta är vår standard. Haha.



Sen på kvällen så kom ett par danskar hit (som jag lärde känna via mitt fundraisingjobb) och vi bubblade i bubbelpoolen på taket. Det regnade så där mysigt. Och Karin har kirrat Spotify Premium så hon fixade en offlinelista och vi tog med mina högtalare upp. Asmysigt! Lite mörka bilder men... jag älskar vår roof top!

Idag jobbar jag 10 h. Från 11-21. Långtorsdag. Det är kul! Ha en bra dag/natt mina vänner och familj!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Finaste finaste du! :) Ni gjorde helt rätt i att fira!! :) Hur mysigt som helst ser det ut!!



Hinner du träna något? Du ser ju så himla slim ut liksom? Det ser ut som att du tränar 4h/dag typ..

Snorunge! Du får peppa syrran sen när jag mår bättre efter förlossningen för då jäklar är det dags igen!



Man måste ju orka med att vara helt köttbullig när man ska ta hand om bebis!!



MASSA kärlek från lillbabs och mig!

2011-10-27 @ 08:20:23
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Fasen vad ni äter massa gott!! Vilket godis lyxland ni bor i!!! Du kommer bli tjock:D

2011-10-27 @ 10:58:09
Postat av: Alina

hahaaa kommentaren ovanför, vem det nu är. big risk så flitiga och duktiga som ni är ;) you go girls! :D

2011-10-27 @ 11:31:21
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha till allting :) jag tränar relativt ofta. Karin har sagt att jag ska göra nånting varje dag. Men det blir ungefär 35-40minpass. Och ja jag ska peppa! Annars kan du anlita Karin. Hon är grym!



Haha ja det har blivit mycket mys. Men det är för att vi får mycket gratis och annars måste man slänga det. Och sen firade vi som sgt. Men det var planerat sedan länge! Men det blir nog bra till slut! Jag ska forma om allt till muskler!



Alina: hehe tack! Jag känner mig flitig och duktig. Hehe :) kommer kanske jobba. 7 d den här veckan. + en massa träning och mys. Man hinner med mycket om man vill!



2011-10-27 @ 12:16:37

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0