Dagen D

Har sagt upp mig från caféjobbet. Får inte lön för mina 3 h. Men han var astrevlig och jag kan inte hantera astrevliga personer. Han var jätteförstående och jag frågade om mina timmar och sa vad jag hade läst på FairWork Australia och han sa att det hade varit annorlunda om jag hade fortsatt jobba där osv. Så jag kunde inte fortsätta. Taz har varit astrevlig från början till slut. Jag kan inte.

Dagen har iaf varit asrolig. Tvingade en kvinna att göra en secret handshake med mig och visa upp det för vår "tränare". Tvingade en annan kvinna att ge mig hennes sko men jag sa inte varför och inte när hon skulle få den tillbaka. Jag vann 3 gratisdrinkar. Men jag kommer inte ta ut dem för jag gick hem till min hemmafru Karin istället. Vann även en vinflaska men den fick jag inte heller. Men det var askul för vi hade massa "lekar" och tävlingar och då kommer mina tävlingsinstinkter fram så självklart vann jag båda. Skryt? Ja. Hehe.

Fick 100% på ett pop quiz som vi fick om organisationerna. Great!

Men ikväll ska vi ut och dansa. Bara så ni vet. Köpte lite goon. Haha remember? Good times....

Nu har vi precis ätit tortellini (eller jag iaf) så... party!

Haha.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bra där lotta! Själv har jag jätteont i foten, haltar runt, tror jag gick konstigt i mina gummistövlar igår, så vi får se om jag kan hänga med ut och skaka rumpan som det va planerat :P

2011-10-07 @ 11:10:47
Postat av: lotta

är det angelica nu igen? XP jooo häng med och skaka rumpan! det är askul ju! vi ska skaka rumpan snart ! :)

2011-10-07 @ 11:48:00
Postat av: Lisa-Marie

Hej gumman..



Ja men vad skönt att det var ok med cafét! Låter som att du har roligt :)



Jag saknar dig!

Kramar från storesyrran och en hickande "Lill-Babs"

2011-10-07 @ 12:54:14
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: angelica

Yes it was me :P

2011-10-07 @ 13:25:49
Postat av: mami

Bra att allt har gått bra, jag vill också skaka rumpan

Vi ska till moster Karin och äta lite god mat idag, jag, mamma och Sussie jag får väll skaka lite rumpa med Sussie, hi,hi

Igår så var det två killar här och fällde två träd som nästan låg tvärs över elledningen så jag har varit lite stressad, för de senaste dagarna så har det blåst som attan. Men nu är de rackarna nere, så jag får hoppas att jag får lite hantverkshjälp imorgon med allt ris och träd som ska stubbas,,,vi får se.

Idag har jag varit på intervju på "Hemfrid" jag hoppas att det gick bra, alla var väldigt trevliga som arbetar där iallafall, hoppas, hoppas

Jag gick upp och hälsade på Björns Linda som jobbar där, men hon såg inte pigg ut, hon hade feber o elände.



Ha det så bra när ni går ut,,,,,och glöm inte din mammas visdomsord



" Gör inget som inte din mamma skulle ha gjort"



Många kramisar,,,saknar dig

2011-10-07 @ 14:52:02
Postat av: Alina

grymt ändå Lotts, awesome bra!! :D

mmm goon haha

2011-10-07 @ 16:14:20
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Bra mami! Är det som arbetsledare då? :) japp det är grymt Alina hehe och mamma dina visdomsord fungerar ännu sämre efter Spanien ;) haha! Saknar dig också Lisa :)

2011-10-08 @ 08:10:44

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0