Earlybird

Det känns som att Gloria Jean's är en gnutta tidigt ute med julen. Men det är ju bra med framförhållning.



Idag jobbade jag 9-15 sen mötte jag Karin för fika. Gick sen och shoppade kvällens mat, kycklingnudelwok. Gott! Hade dock ingen sås till så det blev tacosås men det är ju alltid gott.

Imorgon ska vi till Manly Beach. Vi tänkte göra det innan våra busskort tog slut men det var inget bra väder eller passande dagar så de hann ta slut. Men nu tänkte vi satsa. Vi MÅSTE ju komma dit någon gång.

Nästa lediga dag vi har tillsammans blir antingen Sydney Aquarium eller Taronga Zoo... woo!

Ska kanske möta upp Karin vid jobbet i natt när hon slutar. Får se vad vi hittar på!

Kram

Kommentarer
Postat av: angelica

Kul, manly var vi ju aldrig på när vi va där heller så det blir en first för er båda :)

2011-10-22 @ 15:49:42
Postat av: Daniel

Men asså. Alla butiker har redan börjat med julprylar. Så såå tidigt är det inte med en liten tomteluva :p

2011-10-22 @ 16:00:15
URL: http://slickakatten.blogg.se/
Postat av: Daniel

Och det är bara två månader kvar. Och två månader kvar i Australien. Hur känns det? ;p

2011-10-22 @ 16:01:37
URL: http://slickakatten.blogg.se/
Postat av: Alina

Alltså och jag såg julgodis (här är jag redan galet trött på autocorrect), inkl. chokladkalendrar i affären härom dagen. Inte ens varit halloween ju.

Se upp för blue bottles vid Manly, när vi var där kom vågorna så att de precis kom in i massor just där och så kan det tydligen vara rätt ofta... :p

2011-10-22 @ 16:12:11
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: LottA

Ja ok då. Men här är det inget annat juligt än de här tomteluvorna sååå det så. Men det kommer väl i massor.



Ja jag vet! Om mindre än två veckor har halva tiden gått. Och om det hade varit vår förra resa så hade vi varit på väg hem då. Shiet! Längtar lite till jul och allt och att få träffa alla. Men det finns mycket mer att göra här innan vi ska hem! Wii!

2011-10-22 @ 16:51:04

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0