Good to be home

Nu har jag jobbat och slitit. Skönt. Gillar det. Speciellt när det är så där lunchstressigt. Skitkul. Alltså jag är faktiskt inte sarkastisk. Jag gillar det. Jag gillar att stressa med juicerna men ändå vara supertrevlig mot kunderna, beta av dem (tugg tugg, hehe nej) en efter en och tiden bara flyger iväg och jag har jättekul!

Har hittat två favoritjuicer:
Pear Flair - Man börjar med mint (som luktar awesome, jag vill bara stå och juica mint hela dagen) sen x antal päron och ananas. Supergod! Och inget annat. Bara frukt.
Feel Good - Man juicar vattenmelon. Häller i mixern. Stoppar i jordgubbar, mango och passionfrukt. Mixar... och klart!

Båda smakar jättemycket och jättegott. Har tyvärr inga foton men den ena är ljusmintgrön och den ändra är rosa med prickar i. Gutt.

Imorgon jobbar jag 9-15. Skönt att komma hem tidigt. Men Karin är ledig. Välförtjänt kanske för idag jobbade hon 9-17, hem för middag och jobbar 20-01 på Cold Rock. Mysigt.

Ps. Nu har vi rechargeat vårt internet. För det är slut. Kommer behöva göra det en gång till men det är bara kul. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Verkar fett gott! Det låter nästan lyxigt ditt liv just nu, bor i australien och jobbar på sån där amerivan movie sätt i en lite juicebar hoho

2011-10-21 @ 10:59:16
Postat av: Lotta

Haha. Min ekonomi håller inte med dig. Men livet här är ganska bra :)! Fin lägenhet, bra läge, roligt jobb! :)

2011-10-21 @ 12:18:06
Postat av: Lisa-Marie

Härligt gumman! Låter bra att du trivs!! :) Vi är så glada över det så!



Dock skulle jag vilja se en bild av de där juicerna, låter grymt gott!

2011-10-21 @ 14:51:07
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: Karin

fast ledig vet jag inte om jag ar imorrn;) jobbar andra 5 timmar pa kvallen.


Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0