Goodie bag

Dagen avklarad. Lönen mottagen (min första lön!) från Top Juice. Vi fick asmycket med oss hem idag. Vi fick typ saker för ett värde av 750 kr. Sjukt! Mer än igår. Så nu sitter vi och avnjuter chokladdoppade jordgubbar med diverse topping. Svårt att motstå. Sjukt god choklad.

Tog lite bilder på jobbet också. Det var ganska lugnt idag så jag och Karin fick lunch samtidigt. Awesome!




Karin, Giasmin, Lottapotta och Budi.

Karin sa nyss att jag hade choklad runt munnen. Haha. Känner mig som ett barn med de här jordgubbarna. Och det är faktiskt mörk choklad. Så lite nyttigt kanske.

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Hett gumman! :) Riktigt snygg work outfit!!

Haha...



MASSA KRAMAR!

2011-10-25 @ 22:21:17
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0