Hello Yello

Sista dagen avklarad. Asrolig dag faktiskt. Långa raster med mycket snack och en massa intressanta människor. Fick asmånga komplimanger av folk idag så jag blev aspeppad och fick värsta självförtroendeboosten. Roligt. En kvinna var också jätterolig för hon var så extrem och hon kunde allt om djurplågeri så det var hon som berättade allt för mig istället för tvärtom. Hon ba: "Nä, jag bryr mig inte om människor. Nasty creatures. Det är djuren vi ska rädda. Om jag fick så tror jag att jag skulle kunna vara den som dödade de människorna som orsakar sånt här.." Osv. Väldigt roligt människa som sagt. Alltså extrem.

Känns bra att jag har slutat iaf. Jättebra erfarenhet. Verkligen. Men nu ska jag gå vidare till nya äventyr!

Kommentarer
Postat av: mami

Bra gjort gumman, vandra vidare till nya erfarenheter

kramar massor iallafall många

2011-10-14 @ 16:31:28
Postat av: Anonym

Hej Lotta!Tack för kortet!!! Jag blev jätteglad ska du bara veta!! Det var så kul. Daniel har varit här i 2 dagar och hjälpt mig med lite grejer.Tack till honom! idag har det varit en underbar höstdag med sol,men det är några minusgrader på nätterna.Ryggen känns bättre idag men man vet aldrig. Vad ska du jobba med nu? Ha det så bra du bara kan! och en massa kramar från Birgitta!!!

2011-10-14 @ 19:38:52
Postat av: Lisa-Marie

Tack för kortet gumman! Jätteglad :) Kom vid rätt tillfälle kan jag säga!



Jag hoppas att du hittar något snart som passar dig, nu har du ju tänjt lite gränser och breddat dig lite granna! Jag tycker du är bäst alltid i alla fall!



Massor av kramar från din knäppa storasyster som räknar ner dagarna :)

2011-10-14 @ 23:52:16
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0